INTIP HAA ^^

19 January 2011

MODEN PIZZA :D

RAKAMAN PERCAKAPAN TELEFON PESANAN PIZZA TAHUN 2020 ..

operator : trime kasih anda tlah mnghubungi pizza hot , bole sye bntu ?
pelanggan : hello , saye nak pesan pizza ..
operator : sye prlukan no i/c encik ntok mmproses prmohonan sterusnye .
pelanggan : ok . skejap . nombo nye . 790809-08-8865.
operator : ok . encik rahmat , brumur 41 thon , encik tnggal d jlan hang tuah no.16, seksyen 18/34D , shah alam . nombo tepon umah 03-98567467 , no . pjabat 03-653579578 ext 999 dan no tepon bimbit anda 012-7853 689 , encik mnelepon dari mane ? 
pelanggan : dari umahh , eh dari mane kaw taou smue no tepon sye ?
operator : ohh . kmi d hbungkan tros ke database psat .
pelanggan : ok lha , sye nak pesan seafood pizza - pakej fmily . 
operator : tu bkan idea yg baguss encik 
pelanggan : naper lak ?
operator : dri medical record encik , encik mmliki tkanan drah tnggi n kalestrol yg mlebihi  drpd parass normal .
pelamggan : jadi awak cdangkan pew ?
operator : mngkin encik bole pesan low fat hokklen mee pizza .
pelanggan : erm , mcm mane kalo sye tak suke plihan tu ?
operator : hmmm minggu lalu pakceek baru pnjam bku yg brjudul " popular hokkle dishes" dari perpustakaan negare d jalan tun razak .
pelanggan : ok lha ., ikot saje lah , soo , brape harge pakej fmily yg sye pesan tadi ?
operator : tpi pakej fmily kami tak ckop ntok anak encik yg brjmlah 7 oank , jmlah kseluruhan adelah rm 80.00 .
pelanggan : tak pe . ckop tu . ok . sye byar dngan kad visa sye .
operator : ohh . sy rase encik patot byar cash sebab had limit kad visa pakcek dah tamat n ade outstanding bil d may bank sbnyak rm 4050.00 . sejak blan ogos lalu . itu blom termasok caj denda ntok tunggakan byaran blan rumah ncik .
pelanggan : uih ? oklah . sye ke ATM ntok 'withdraw' duit sblom pnghantaran pizza ke umah sye .
operator : ohh . rasenye plihan tu pun tak mgkin sebab rekod akaun encik dlm ke senue tige bank iaitu Maybank , n Public Bank mnunjukkan baki krang rm 1.00 .
pelanggan : cis ! sudahlah ! hantar sajalah pizza tuh , sye byar cash at cni . brape lame pizza akan d hantar ?
operator : skitar 45 mnit encik , tapi kalo encik rase trlalu lame n tak suke mnunggu . encik bole ambil cndri nan moto kapcai pakcik.
pelanggan : APA ????
operator : mnurut ctatan kami , encik mmliki motor kapcai tahon 2015 dngan nombo pndaftaran BWW 2114 betulkan pakcik ?
pelanggan : cis ! mlanpau btol !!!! tak gune , siape bg buke rekod oank llain sesuke hati ni ?
operator : hati-hati nan ape encik ucapkan . takkan encik da lupe tarikh 15 mei 2010 pakcik prnah kne tahan lokap sbulan sebab brcakap kasar n cube mnyerang seorang polis d Plaza Alam Sentrel , Shah Alam .
pelanggan : (terdiam )    
operator : ada nak tmbah yg lain encik ?
pelanggan : takde , eh tapi kalo pesan pakej fmily ade prcume 2 btol coca-cola kan ?
operator : btol cik . tapu mnurut ctatan kami encik ade juge mnhidap DIABETES, jadi kami tidak mahu mngambil sebarang risiko ..
pelanggan : KURANG AJAR !!!!!! BATALKAN SAJE SUME !
OPERATOR : trime kasih atas panggilan psanan encik . ntok sbarang komen , kritikan n pndangan encik bole mnisi form online pade website kami , 'username' n 'passwod' nye tercetak pde bhagian bawah kotak pizza yg encik pesan .. trime kasih krana tlah mnghubungi pizza hot ..

                    hahaha ! kalo aku pon mnyirap gak dapat . kalo aku dapat mang da kne lenyek dah , haha , sume boleh dea taou kan . dasyat2 . :))      
      
         
  

1 comment:

  1. kejam gilaa .. sume bnde die tawuu .. bey bekk buadd piza sndri .. hahaha , sume rekod dorg ade =='

    ReplyDelete

KUMEN aa weyh ^^