welcome to my blog ^^

INTIP HAA ^^

05 March 2011

FUHHHHH ^^

  FUHH ^^ akhirnye ,, siap juge blog nieyhh , tapi burukk gakk ann ? hihi ~ yelhaa kot . biahh lhaa . penatnieyh nak edit blog ni ,, dgan line cm ciput jaa . atoyy .  saba jew lhaa nan awkk ni line . naseb baikk ko adhe gunenye line , hihi .. 

        yelhaaa , aku nak brterime kasihh ahh at ainie afinie ,, n razana hanim . mreka adec aku .. aku angap doank ni adec akuh ,, tapi taktaou ahh dorank uhh , doank anggap aku ni cbgai kawan jew kot , hihi .. tanz sngat , koank pnah tlonk akak wt blog ni , n tolonk editkan ^^ iloveyou all :)

      next topikk ^^
topikk betri tepon :)

     grr ~ casss aku dah osakkk . siakk saje ,, besenye pnjam jiran jew cass uh , hihi jimat cket XD tapi .. tadi betri low ... n mamposssss ! g ahh umah jiran . pnjam cass die . pastu abg die lakk klua bawakk cass uh , mnyirap jew , ngan ncet off cmniey , t bf aku pkir lain lakk . hmm , terpakse ahh tnggu ,, sabo jew ahh , hihi

  TAMAT , haahaaa

No comments:

Post a Comment

KUMEN aa weyh ^^